Szmaragd (Bialuuu) - gemsona użytkownika Bialuuu.

Szmaragd
Emerald.png
Szmaragd
Przezwiska Pierwszy (Achroit)
Rasa Klejnot
Płeć Brak
Kamień Szmaragd
Typ klejnotu Beryl
Broń Pancerz
Status Aktywna/y
Drużyna/Przynależność Zielony Diament
Zajęcie Dowodzenie H.E-Bomber
Przyjaciele Jej podwładni
Wrogowie Nowe Kryształowe Klejnoty

Wygląd

Szmaragd nosi uniform w kolorach zielonych z symbolami Zielonego Diamentu. Ma limonkowo-ciemnozielone spodnie z ciemnozielonymi butami na obcasach. Posiada naramienniki i opaskę na głowie. Jej skóra ma kolor jasnej zieleni a włosy są koloru ciemnozielonego. Klejnot znajduje się na plecach.

Charakter

Bardzo lubi przygody i według niej życie bez ryzyka nie istnieje. Cieszy się, gdy jej diament ją chwali. Uwielbia jak Homeworld zwycięża i pokonuje swoich wrogów. Jej charakter jest podobny do Szmaragd z su.

Postać

Służy Achroit na pokładzie H.E- Justice. Jest pierwszym oficerem i jak nie ma Achroit przejmuje dowodzenie. Po misji dostała przydział na statek H.E-Pulsar, który był statkiem badawczym. Później Zielony Diament dała jej pod dowodzenie statek H.E- Bomber.

Umiejętności

Posiada standardowe umiejętności klejnotu takie jak: bańkowanie, regeneracja itp.

Umiejętności specjalne

  • Manipulacja energią,
  • Naturalny promień ciągnikowy,
  • Super szybkość,
  • Teleportacja,
  • Naładowanie pancerza - Otacza swój pancerz energią, przez co dzięki super szybkości potrafi przebijać się przez klejnoty czyniąc siebie żywym taranem.

Ciekawostki

  • Każdy Szmaragd zaczyna swoją karierę od drugiego oficera ale ona bardzo szybko awansowała na pierwszego.

Galeria