Rubelit
Rubelit 1 by SapperiXd.png

Przezwiska Rubi, Ru
Rasa Klejnot
Płeć Klejnoty nie mają płci
Kamień Rubelit
Broń Kosa
Status Nieaktywna
Drużyna/Przynależność Kryształowi Rebelianci
Debiut Tajemnica

Rubelit jest postacią, która pojawiła się w serii Kryształowi Rebelianci.

Wygląd

Rubelit ma różowy odcień skóry. Jej proste bordowe włosy sięgają jej stóp. Jej oczy są brązowe. Wzrostem dorównuje Perydot.

Podczas rebelii

Rubelit nosiła bordowy kombinezon z długim rękawem i różową gwiazdą na piersiach.

Pierwsza regeneracja

Klejnot miał na sobie czerwony kombinezon z długim rękawem, a na nim fioletowy pasek. Nosił buty do kolan.

KlejnotRubelit.png

Klejnot

Klejnot Rubelit znajduje się na jej plecach. Jest on w odcieniach czerwieni. Wygląda jak przecięty na pół Klejnot Ametystu.

Osobowość

Rubelit jest z charakteru podobna do Rubin, porywcza i śmiała. Nie boi się ufać obcym, co jest dla niej niebezpieczne. Jest również czuła, ale i podstępna.

Historia

Rubelit powstał 5400 lat temu. Miał brać udział w bitwach, jednak przeszedł na stronę rebelii. Diamenty planowały pozbyć się jego przywódczyni - Rose Kwarc. Podczas jednej z walk uratował klejnot z wrogiej armii, Cytryn. Zakochali się w sobie. Rubelit chciała uciec z nią w świat. Gdy podszedł do nich jeden z kwarców udawały, że walczyły. Czerwona poprosiła, by czekała na nią w Ludzkim Zoo o 0:30. Rubelit schowała się za inną skałą. Siedziała tam dłuższy czas i zastanawiała się, co ona wyprawia. Po dłuższym czasie na arenie zjawiła się Cytryn. Klejnoty przytuliły się i cieszyły się, że znowu są razem. Nagle na arenie zjawił się ŻD ze strażnikami. Para została rozdzielona i zamknięta w oddzielnych celach. Cytryn udało się uciec i uwolnić Czerwonego. Podczas ucieczki przed strażą stworzyli Bursztyn. Zeskoczyły z planety i ukryły się na Antarktydzie. Po dłuższym czasie odnaleźli ich KR. Został porwany i podobno skruszona, jednak powrócił w odcinku Co ja zrobiłam?!. Połączył się ze skażonymi klejnotami, by szybciej odnaleźć Kryształowych Rebeliantów, lecz zaraził się od nich korupcją. Resztkami sił połączył się ze swoją ukochaną. Aktualnie znajduje się w Pokoju Baniek.

Relacje

Cytryn

Rubelit była w związku z Cytryn. Bardzo się kochały, Cytryn nie była w stanie żyć bez swojej ukochanej. Gdy Rubi została skażona, Żółta mimo wszystko nie chciała jej stracić. Połączyły się i podzieliły ten sam los - zostały zbańkowane.

Niebieski Apatyt

Byli przyjaciółmi.

Zielony Agat

Ich spotkanie nie należało do najprzyjemniejszych, walczyły. Mimo, że Rubelit wiedziała kim jest Agat nie miała nic przeciwko walce, jednak powstrzymała je Cytryn. Nie miały wiele czasu na zaprzyjaźnienie się, Rubelit została szybko porwana.

Kremowa Perła

Lubiły się.

Musgrawit

Słabo się znały.

Umiejętności

Rubelit jak każdy Klejnot Ery 1 potrafi przywołać broń, bańkować przedmioty, zmieniać kształt, regenerować się w formie Klejnotu oraz tworzyć fuzje. Kiedy łączy się z:

Rubelit.png

Broń

Bronią Rubelitu jest kosa. Potrafi ona podpalać. Jej ostrze jest w odcieniach czerwieni, a uchwyt czarny.

Pirokineza

Rubelit potrafi manipulować ogniem.

TBA

Galeria