FANDOM

Sttflogo
MYŚLISZ ŻE TO NIE CANON?!

Ta postać należy do serii Steven Universe to the Future. i aktualnie jest rozwijana przez użytkownika SL4VEYT .

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: SL4VEYT

Cytat1 -That's a JoJo reference

-Indeed Cytat2

Rozmowa zaraz po stworzeniu Redstone'a
Redstone of Aja
RedstoneByMixo

Obrazek autorstwa Mixo
Przezwiska Brak
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko nazwaniu go mężczyzną.
Kamień Redstone
Typ klejnotu Beryl
Broń Bazooka
Status Aktywny
Drużyna/Przynależność Das Juwel Kommando
Zajęcie TBA
Przyjaciele TBA
Wrogowie TBA
Debiut 22.03.2020
Motyw Audio https://youtu.be/MhmlVvTvo0A

Redstone of Aja - jest klejnotem który zadebiutował w roleplayu na discordzie "Steven Universe to the Future".

Wygląd

Redstone jest umięśnionym klejnotem o czerwonej kolorystyce ubioru, wiele widocznych części ciała klejnotu, takich jak lewa ręka, czy prawe oko, są zastąpione mechanicznymi odpowiednikami. Jego klejnot jest umieszczony na prawej piersi Redstone'a. Czerwony ubiór postaci jest przyozdobiony złotawymi wykończeniami, np. na rękawach czy na pasku

Osobowość

Szkolony przez najlepszych nazistowskich żołnierzy podczas WWII, psychika Redstona stała się twarda niczym stal. Nic, nawet najgorsze tortury nie są w stanie go złamać. Najważniejszą cechą osobowości Redstona jest jego śmiesznie zawyżone, choć kruche ego, klejnot ma niesamowicie wysokie mniemanie o sobie, i daje to do zrozumienia wszystkim w okół. Wygórowane ego nie wyklucza jednak honoru i godności, które bez wątpienia ów klejnot posiada. Nie ma żadnej gorszej opcji do wyboru, niż poniżenie go. Wtedy bowiem coś w nim pęka, i nie pozwoli by obelgi uszły komukolwiek na sucho. Redstone może wydawać się grubiański, nietaktowny, i nieczuły, ale prawdziwe są tylko dwa pierwsze określenia. W głębi swojego oschłego, wyniszczonego wojną serca, pozostała jeszcze krztyna uczuć takich jak szacunek, troska, czy empatia.

Historia

Najbardziej pamiętnym okresem w życiu Redstona była druga wojna światowa, gdzie on i kilka innych klejnotów utworzyli w trzeciej rzeszy zespół który nazywano "Das Juwel kommando". Podczas jednej z bitew Redstone został poważnie ranny, zasłonił swojego najlepszego przyjaciela Aluminiana przed nadlatującym pociskiem z Radzieckiego czołgu. Jakimś cudem jednak obydwoje uszli z życiem mimo cofnięcia się do formy kamienia, lecz kamień Redstona został dosyć poważnie uszkodzony. Aluminian, lub jak zdrobniale go nazywano "Glin", oraz inne klejnoty z Das Juwel kommando dołożyły wszelkich starań, by Redstone mógł funkcjonować tak jak dawniej. I udało im się... Kinda. Otóż uratowanie klejnotu wymagało zastąpienia wielu jego części ciała mechanicznymi odpowiednikami, i tak powstał Redstone of Aja jakiego widzimy w rp.

Relacje

TBA

Klejnot

Wygląd Opis
Redstonegem

Wygląd klejnotu jest wzorowany na minerale z gry "Minecraft" o tej samej nazwie, jest umieszczony na prawej piersi klejnotu.

Ciekawostki

Stopień wojskowy Redstona to major. Aluminian żył na ziemi do czasu wyniszczenia, potem słuch po nim zaginął.

Galeria

TBA