Morganit jest OC stworzoną przez Użytkownika Natszak.

(Chciałam dodać jeszcze drugie zdjęcie ale nie mogłam vee veee)

Wygląd

Morganit jest klejnotem średniego wzrostu. Ma jasno różową skórę i Różane krótkie włosy z grzywką opadającą na lewe oko. Ma też dwa rogi uformowane z włosów. Ma różowe oczy. Nosi różowy kombinezon (tak jakby strój do pływania) z paskiem w kolorze wyblakło różowym. Nosi też ciemnoróżowe podkolanówki bez palców (nie wiem jak to się nazywa pomocy qwp). Ma też na sobie jasno niebieski przezroczysty materiał który zasłania jej klatkę piersiową, i ramiona. Jej klejnot jest umieszczony na klatce piersiowej.

Historia

Morganit ma ponad 6,000 lat. Została stworzona, aby na bitwach dowodzić armią klejnotów. Nie miała nic przeciwko temu. Została stworzona na Ziemii. Na początku jej osobowość była jak dziecka (czyli jak spinel co nie natszak-), lecz po kilku bitwach już spoważniała. Jednak bitwy jej się nigdy nie podobały. Po 300 latach postanowiła się zbuntować, i uciekła na Ziemię. Niedługo po tym klejnoty z Homeworldu ją znalazły i zamknęły w bańce. Jej ostatnimi słowami wtedy były "Kiedyś wrócę.". I po 285 latach wróciła, i znowu uciekła na Ziemię.

Dobra to ma lekkiego raka pomocy-

Niedługo wstawię jej rysunek UwO.