Steven Universe Fanon Wiki
Steven Universe Fanon Wiki
Kalcyt Zielony
KalcytZielony.png
Przezwiska Kalcytka
Rasa Klejnot
Płeć Klejnoty nie mają płci, ale nie ma nic przeciwko nazywaniu jej kobietą
Kamień Kalcyt Zielony
Typ klejnotu Kalcyt
Broń Elektryczna pałka
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność *Homeworld (kiedyś)
  • Magiczne Klejnoty (aktualnie)
Przyjaciele *Serpentynit
Wrogowie Homeworld

Kalcyt Zielony - Arystokratyczny klejnot z Homeworld. Pracowała jako doradca dla wysoko postawionych klejnotów. Aktualnie jest rebeliantką.

Wygląd

Kalcyt jest wzrostu Szafir. Jako fryzurę ma uniesioną grzywkę oraz warkocz. Jest ubrana w suknie do ziemi i pudrowo zielone rękawiczki do łokci.

Osobowość

Marco jest bardzo zorganizowany i przewrażliwiony. Przez to w szkole ma reputację "ostrożnego", chociaż sam siebie uważa za "niezrozumianego łobuza". Lubi, kiedy rzeczy idą zgodnie z planem i irytuje się, gdy coś zaburzy jego porządek. Diaz jest kulturalny, odpowiedzialny i miły wobec innych. Cechuje go również brak wiary w siebie, jednak gdy sytuacja tego wymaga potrafi udowodnić swoją wartość. Marco jest też mądry, zdobywa w szkole dobre oceny i potrafi opracowywać plany bazując na różnych systemach. Mimo swojego dystansu do niebezpieczeństwa bywa nadopiekuńczy o swoich przyjaciół i nie zawaha się ryzykować własnym życiem by ich ratować. Odwagę wykazuje też gdy pomaga Star w walce.

Historia

Kiedy Diament Kalcyt poszła do innego Diamentu ta potknęła się i wpadła na Ałunit. Porozmawiały ze sobą i umówiły się na następny dzień. Następnego dnia porozmawiały ze sobą, lecz pewien Klejnot zauważył to i doniósł Diamentowi. Ta nasłała na nie Kwarce. Jeden z nich użył szarży. Ałunit odepchnęła Kalcyt więc Kwarc nie trafił. Klejnoty zaczęły uciekać przed nimi, lecz te je doganiały jako kłębki. Ałunit i Kalcyt przytuliły się i stworzyły fuzję czyli Arbuzowy Turmalin, która pokonała wojowników i pobiegła do statku. Wtedy Klejnoty rozłączyły się i poleciały na Ziemię. W trakcie lotu porozmawiały z sobą i poczuły do siebie uczucie, więc postanowiły dalej być fuzją. Rozłączały się tylko wtedy, kiedy się pokłóciły lub były w trudnych sytuacjach. Na Ziemi spotkały Spinel, zaczęły walczyć jako fuzja. W trakcie pojedynku porozmawiały ze sobą i stworzyły grupę Magiczne Klejnoty. Poznały również podróżującą Serpentynit i przyjęły ją do drużyny.

Umiejętności i broń

Broń

Bronią Kalcyt jest elektryczna pałka, którą potrafi sparaliżować przeciwnika na krótki okres czasu jak i zadawać obrażenia.

Kontrola roślin

Kalcyt potrafi kontrolować rośliny i tworzyć je znikąd.

Super szybkość

Kalcyt jest bardzo szybka.

Ciekawostki

  • Lubi Awokado.
  • Pewnego dnia przez przypadek używając roślin zniszczyła opuszczony budynek.