FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Bialuuu

Jet - OC użytkownika Bialuuu

Jet
Jet bialuuu
Jet
Przezwiska Brak
Rasa Klejnot
Płeć Brak
Kamień Jet
Typ klejnotu Jet
Broń Pistolet
Status Aktywna/y
Drużyna/Przynależność Tęczowa Diament
Zajęcie Wykonywanie zleceń od diamentów
Przyjaciele GDI

Wygląd

Jet posiada ciemne włosy w kształcie gwiazdy, które nachodzą na jej policzki. Ma na sobie szarą zbroję, jasnoszare naramienniki i czarne rękawiczki z trójkątnym wcięciem. Ma na sobie szarawe spodnie i długie buty. Jej oczy i nos zasłania coś w rodzaju maski, która może zasłaniać całą twarz, lub tylko jej część. Maska ma czarny kolor i ma na samej górze biały romb, który symbolizuje przynależność do elitarnego oddziału Tęczowej Diament. 

Charakter

Jet jest samotnikiem, nie lubi współpracować z klejnotami, wszystko robi sama. Nie lubi przebywać w tłumie klejnotów, oraz zdradzać informacje na swój temat. Za każdym razem kiedy się z kimś spotyka, to nosi na twarzy maskę. Przez to, że spędza czas samotnie, w stosunku do innych klejnotów jest arogancka, szanuje jedynie swoich zleceniodawców. Dla Jet liczy się tylko zysk i wypełnienie swojego zadania, nie obchodzą ją uczucia innych, oraz nie ma wyrzutów sumienia jak rozbije jakiś klejnot, będzie dążyć do swojego celu, nie patrząc na wszystko inne. 

Klejnot

Klejnot Opis
Jet gemstone
Klejnot Jet ma kształt kropli wody, która została odwrócona do góry nogami. Nie posiada fasety, jest wypolerowany i jest w kolorze ciemnoszarym. Klejnot znajduje się na nosie Jet. 

Historia

Jet powstała na planecie macierzystej klejnotów, Gemulusie Prime. Zanim została przydzielona do elitarnej grupy klejnotów Tęczowej Diament, była zwykłym łowcą nagód, który przyjmował zlecenia od różnych klejnotów. Pewnego dnia Jet została zauważona przez Tęczową Diament kiedy włamała się do tajnej bazy GDI, ponieważ dostała takie zlecienie. Zamiast aresztować Jet, Tęczowa Diament zauważyła jej umiejętności i postanowiła dać jej prace w elitarnym oddziale. Od tamtej chwili Jet wykonywała więcej zleceń od Tęczowej Diament, obecnie jej zadaniem jest złapanie Kryształowej Paczki. 

Relacje

Diamenty

Jet szanuje wszystkie diamenty z GDI, przedewszystkim za ich siłę, głęboko wierzy w ich wartości. Nigdy nie zdradziłaby diamentów.

Tęczowa Diament

TBA

Rebelianci

Jet nienawidzi rebeliantów. Według niej klejnoty, które sprzeciwiły się woli imperium powinny zostać natychmiast unicestwione[1]

Umiejętności

Posiada standardowe umiejętności klejnotu takie jak: bańkowanie i regeneracja, itp.

Umiejętności specjalne

  • Niewidzialność

TBA

Gadżety Jet

TBA

Ciekawostki

TBA

Przypisy

  1. Polowanie na zbuntowane klejnoty to jedno z jej ulubionych zajęć

Galeria