Jadeit (Shiroux)

Jadeit by Shiroux.jpg

Jadeit3 by Shiroux.jpg

Jadeit2 by Shiroux.jpg

oc użytkownika Shiroux
Przezwiska
  • Główny doradca (Niebieski Diament)
  • Nerwuska (jeden ze strażników)
  • Rasa Klejnot
    Płeć Nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą
    Kamień Jadeit
    Broń Kunai
    Status Aktywna
    Drużyna/Przynależność
  • Niebieski Diament
  • Zajęcie
  • Prawa ręka Niebieskiego Diamentu
  • Jej przedstawicielka
  • Przyjaciele
  • [w edycji]
  • Wrogowie Rebelianci z reaktora 8.
    Motyw Audio Undertale_OST_-_Undyne_Battle_(Unused)_Extended

    Jadeit — OC użytkownika Shiroux.Główny doradca i personalna ochrona Niebieskiego Diamentu oraz jej przedstawicielka na arenie międzykolonialnej Homeworld. 

    Osobowość

    Jadeit jest klejnotem o bardzo silnym charakterze i charyzmie. Dzięki niezwykłej determinacji i ambicji jest w stanie osiągnąć każdy, nawet z pozoru niemożliwy cel. Zwykle podchodzi do każdej sprawy na chłodno i ze spokojem, lecz jest niezwykle drażliwa na każdą pomyłkę czy niepowodzenie, co doprowadza ją w chwilowy stan szału i załamania. Często jest bezwzględna i bezpośrednia w tym co robi lub mówi. Stara się nie okazywać uczuć i przywiązania, które traktuje, jak słabości, lecz przez to nie zwraca uwagi na uczucia innych. Przy bliższym poznaniu staje się nadwyraz koleżeńska oddana przyjaciołom.

    Wygląd

    Klejnot wzrostem jest niewiele niższa od perły i nieznacznie od niej tęższa. W wyniku wybrakowania jej klejnotu, Jadeit nie posiada stawów w miejscach takich jak łokcie, kolana i kostki; w ich miejscu pozostały drobne sferyczne ciała, których zadaniem jest trzymanie kończyn w całości. jej skóra jest jasno seledynowa. Włosy mają kolor ciemnego szmaragdu i są spięte z tyłu w wielkiego koka z wystającymi z przodu dwoma pasmami. Za strój powszedni służy jej mocno rozciągnięta na dekolcie i dziurach na ręce złota koszulka na ramiączkach wykończona szmaragdową tasiemką i podobne stylistycznie krótkie spodenki, z tą różnicą, że te ostatnie posiadają wyszyte orientalne wzory. jej ramiona, uda oraz brzuch są dodatkowo owinięte zielonymi bandażami. Jako strój oficjalny nosi bogato zdobiony złotem ciemnozielony płaszcz oraz jadeitową maskę z umieszczonym nań fałszywym klejnotem, mającym na celu zmylenie potencjalnego napastnika.

    Historia

    Powstała ona w połowie trwania wojny klejnotów o Ziemię, lecz od razu po wyjściu z głównego przedszkola Niebieskiego Diamentu została natychmiastowo pozbawiona formy i poddana procesowi usunięcia niektórych części jej klejnotu i w formie kamienia była przechowywana do końca wojny. Wraz z jej końcem, Jadeit zaczęła pełnić funkcje reprezentacyjną jej diamentu na określonym sektorze. Ambicjce i zawziętość klejnotu wzniosły ją na szczyt czyniąc z niej osobistego doradcę Diamentu i jej jedyną przedstawicielkę. Obecnie klejnot udaje się na jedną z lepiej prosperujących kolonii w celu ogłoszenia reform w sprawie prowadzenia tamtejszych ośrodków, co przysporzy jej nie lada problemów...

    Umiejętności i broń

    Jak każdy klejnot, Jadeit może wywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu.

    Zmiana kształtu

    Po upośledzeniu jej ciała, zdolność ta została ograniczona do zmniejszania lub zwiększania przestrzeni między częściami kończyn

    Niezwykła mobilność

    Natomiast plusem wybrakowania jest fakt, iż dzięki temu klejnot osiąga prędkość i gibkość przekraczające zdolności zwykłych klejnotów, dzięki czemu nie straszny jej żaden teren.

    Lumokineza

    Jadeit potrafi kontrolować światło, przemieszczać, zakrzywiać je, kreować z nich obrazy, oraz je wytwarzać.

    Ostrze kunai

    bronią Jadeit są ostrza, które celnym machnięciem ręki wyrzuca seriami po kilka sztuk z klejnotu. jest też wyszkolona do walki nimi wręcz i skrytobójstwa.

    Klejnot

    Wygląd Opis
    Jade-gem-by-Shiroux.png

    Jej klejnot znajduje się na jej piersi. są to połączone ze sobą trzy kule bez fasety. po drugiej stronie jej klejnotu znajduje się kilka wycięć i uszczerbków.

    Relacje

    Niebieski Diament

    Jest ona niezwykle jej oddana i ma do niej wiele szacunku. Często w nieoficjalnych rozmowach gada z nią, jak ze starą, dobrą przyjaciółką.

    Klejnoty z Homeworld

    Stara się zachować skromność i nie wywyższać się zanadto nad inne klejnoty. Często przez swoją bezwzględność nieświadomie rani uczucia innych.

    Fuzje

    W przeciwieństwie do większości klejnotów nie gardzi tak bardzo fuzjami między innymi klejnotami i stawia je na równi z tymi, powstałymi z połączenia tych samych. Uważa jednak, że dobry klejnot powinien wyjść zwycięsko ze starcia z dziesięcioma takimi fuzjami.

    Ciekawostki

  • Jest jedynym klejnotem, który zwiedził wszystkie kolonie Homeworld
  • Jeśli zbyt się rozciągnie jakiś z jej stawów, więź zostanie zerwana i fragment jej ciała odczepi się od reszty
  • Jest niedoścignioną mistrzynią parkour'a
  • Nie lubi ciemności
  • Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.