Czarna Diament
CzarnaDi.png
Przezwiska Czarna, Di (inne diamenty)
Rasa Klejnot
Płeć brak, preferuje być nazywana kobietą
Kamień Diament
Typ klejnotu Diament
Broń Aura destabilizowania i roztrzaskiwania klejnotów, kule energetyczne
Status Nieaktywna, zabańkowana
Drużyna/Przynależność Homeworld
Zajęcie Władza, kolonizowanie planet itp.
Przyjaciele Diamenty
Wrogowie Rebelia (dawniej)

Czarna Diament jest członkinią Wielkiej Diamentowej Rady. W tej chwili jest zabańkowana i czeka na rozprawę.

Osobowość

Czarna Diament jest spokojna, nie wyciąga pochopnych wniosków. Mimo to umie się zabawić.

Wygląd

Di jest, jak na Diament przystało, wysokim Klejnotem - wzrostu kanonicznej Niebieskiej. Ma szarą skórę i długie, proste, czarne włosy, spływające jej do linii bioder. Na jej owalnej, okolonej włosami, twarzy, widać dwoje czarnych oczu w kształcie migdału, szeroki nos i usta o pulchnych wargach. Oczy Diamentu zdaje się zasłaniać coś na kształt wizjera Perydot.

Nosi dość prosty strój w odcieniach czerni, bieli i szarości. Ma krótką bluzkę z okrągłymi, bufiastymi rękawami, oraz czarnymi wstążkami powiewającymi na plecach i przylegające do ciała spodnie o podobnej barwie. Na nogach nosi wysokie, mocne buty, przypominające wzmacniacze kończyn.

Jej klejnot jest w kształcie rombu tak jak jego faseta. Kamień jest czarny, lecz światło odbijając się tworzy iluzję, że klejnot jest szary.

Homeworld

Na Homeworld była ona tak ważna jak Żółta oraz Niebieska. Czarna do najwyżej położonych klejnotów swej świty odnosiła się całkiem łagodnie, dla Rubinów czy kwarców nie była taka miła. Głosiła, że fuzje nie są niczym złym, jeśli klejnoty w fuzji wykorzystują moce kamieni tworzących je, a gdy inne diamenty dowiedziały się o tym, że chce bronić Ziemi zabańkowały ją, w tej chwili czeka na rozprawę.

Broń

Jak każdy diament ma ona swoją aurę. W tym przypadku jest to aura pozwalająca niszczyć fizyczne formy klejnotów oraz kamienie.

Hobby

Jej Hobby jest rozmawianie z Niebieską Diament (kanoniczną), pomoc jej oraz udawanie, że kolonizowanie planet to gra.

Relacje

  • Niebieska Diament - bardzo ją lubi, traktują się jak siostry. Troszczą się o siebie nawzajem.
  • Żółta i Biała Diament - nie lubią się, ale nie mają nic przeciwko rozmowie, czy przebywaniu w swoim towarzystwie
  • Różowa Diament - nigdy jej nie znała, Różowa powstała, gdy Czarna przebywała w odległej galaktyce na delegacji."Śmierć" Różowej odbyła się podczas, gdy Czarna wracała na Homeworld.

Fuzje

  • Z Niebieską Diament tworzy Granatowy Diament (ang. Navy Blue Diamond)
  • Z Czarną Szafir tworzy Pawią Topaz (ang. Peacock Topaz)

Umiejętności

Diament posiada podstawowe zdolności klejnotu takie jak:

  • Bańkowanie
  • Wyjmowanie broni z klejnotu
  • Zmiana kształu

Oraz kilka unikatowych:

  • Aura destabilizacji oraz roztrzaskiwania
  • Strzelanie kulami energii

Galeria