Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Bialuuu

Cytryn (Kryształowa Paczka)- OC użytkownika Bialuuu

Cytryn
Citrine kp.png
Cytryn
Rasa Klejnot
Płeć Brak
Kamień Cytryn
Typ klejnotu Kwarc
Broń Tarcza
Status Aktywna/y
Drużyna/Przynależność Kanarkowa Diament (kiedyś)

Kryształowa Paczka (obecnie)

Zajęcie Ochrona planety Mides

Dbanie o kwiaty w swoim ogrodzie

Przyjaciele Wszyscy z Kryształowej Paczki
Wrogowie GDI
Debiut Kryształowa Paczka odc.1 sez.1 "Odkrycie"

Wygląd

Cytryn ma na sobie koszulkę, bez rękawów, sięgającą do pępka, oraz naramienniki. Koszulka ma kolor jasnopomarańczowy, posiada dwa pastelowe żółte paski i żółtą gwiazdę, a naramienniki są jasnobrązowe. Spodnie Cytryn są w kolorze szarawej, brudnej pomarańczy, i posiadają trójkątne wcięcie pod pępkiem. Na wcięciu znajduje się jasnożółty pasek. Buty Cytryn mają kolor pomarańczowy, a jej skóra ma jasny odcień pomarańczowego. Włosy postaci, sięgają do jej bioder, są bardzo jasne i roztrzepane. Brwi i czoło są zasłonięte przez grzywkę. 

Charakter

Cytryn jest miłym i wrażliwym klejnotem, zawsze pomaga innym w potrzebie. Nie lubi używać przemocy, stara się jak najmniej walczyć, woli rozwiązywać problemy pokojowo. Cytryn używa przemocy tylko wtedy, gdy faktycznie nie ma innego wyjścia, lub w słusznej sprawie np. obronie swoich przyjaciół. Jest optymistką, potrafi znaleźć plusy w wielu złych sytuacjach. Ma w sobie wiele energii i zawsze jest szczęśliwa i uśmiechnięta.

Czasem jej pozytywne i wręcz dziecinne nastawienie do wszystkiego, bywa jej największą słabością. W poważnych sytuacjach, gdy trzeba szybko dokonać jakiegoś wyboru, Cytryn często wpada w panikę, ponieważ nie wie co ze sobą zrobić i ciężko jej się opanować. 

Cytryn fascynują  istoty organiczne i ich odmienność od klejnotów. Uwielbia naturę i kocha przebywać w towarzystwie roślin. Ma swój własny ogród, w którym rośnie mnóstwo gatunków roślin. Codziennie przychodzi do swojego ogrodu i dba o swoje rośliny, podlewając je . Oprócz jej fascynacji roślinami, drugim hobby Cytryn, jest właśnie śpiewanie. Łączy te obydwie rzeczy, kiedy w ogrodzenie zagląda do swoich kwiatów i śpiewa im, ponieważ wierzy, że to pomaga im rosnąć. 

Historia

Cytryn jest młodym klejnotem, powstała 100 lat przed wybuchem rebelii na planecie Mides . Służyła Kanarkowej Diament, nie była dobrym żołnierzem, zawsze odstawała przy innych kwarcach, walka nie była dla niej. Nie lubiła używać przemocy na innych istotach, często miała przez to wyrzuty sumienia.

Pewnego dnia została wysłana wraz z innymi cytrynami przez Kanarkową Diament, na planetę Mides, aby wspomóc wojska Aurory. Spędzając więcej czasu na planecie, zdała sobie sprawę, że to co robi GDI jest złe i klejnoty nie powinny wykorzystywać organicznego życia. Jakiś czas później, Cytryn kazano wyłapywać mieszkańców planety i zabrać ich do specjalnych obozów, w których mieli być przetrzymywani w okropnych warunkach jak zwierzęta. Podczas wypełniania misji, na transportowcu, który przewoził porwanych Midesian, Cytryn postanowiła sprzeciwić się rozkazom Diamentów, uwalniając więźniów i pomagając im uciec. Plan Cytryn się powiódł, jednak gdy już miała uciekać, została złapana przez klejnoty.

Relacje

Tęczowa Perła

Tęczowa Perła i Cytryn są bliskimi przyjaciółkami, gdy spotkały się poraz pierwszy, Perła nie ufała Cytryn, jednak po jakimś czasie się dogadały. 

Czerwona Bursztyn

Obydwie postacie odrazu się zaprzyjaźniły, dzięki temu, że Cytryn oprowadziła ją po bazie rebeliantów i zaznajomiła ją z wieloma klejnotami.

Callaghanit

Cytryn i Callaghanit kiedy pierwszy raz się poznały, to odrazu się zaprzyjaźniły. Cytryn podziwia w niej to, jaką odpowiedzialność wzięła na siebię by dowodzić Kryształową Paczką, po wojnie i to jak troszczy się o klejnoty. 

Inne Kwarce

Cytryn nigdy nie lubiła innych kwarców, ponieważ często była przez nie poniżana. Dokuczano jej, przez to, że nie była dobra w walce na polu bitwy. Cytryn próbowała kilka razy zaprzyjaźnić się z jakimś kwarcem, jednak nigdy nie zdobyła żadnej przyjaciółki w tej grupie klejnotów

Diamenty

Cytryn zawsze bała się diamentów i ze strachu zawsze była im posłuszna i nie kwestionowała ich czynów. Teraz kiedy jest wolna od GDI wie, że Diamenty to okrutni dyktatorzy. 

Kanarkowa Diament

W czasach gdy postać służyła Kanarkowej Diament, Cytryn bardzo się jej bała, ponieważ nie była dobrym wojownikiem i Kanarkowa w każdej chwili mogła ją rozkruszyć za jej niekompetencje. 

Klejnot

Klejnot Opis
Citrine gem.png
Klejnot Cytryn ma kształt koła, posiada rombową fasetę. Klejnot jest w odcieniach pomarańczu i żółci, znajduje się na jej pępku.

Umiejętności

Cytryn posiada standardowe umiejętności klejnotów, takie jak, regeneracja, bańkowanie, itd. 

Umiejętności specjalne

  • Szarża

Cytryn jak każdy kwarc może zwinąć się w kłębek i atakować przeciwników

Ciekawostki

  • Jest drugą oc autora o imieniu Cytryn.
  • Była pierwszą postacią, którą autor wymyślił do odnowionej edycji Kryształowej Paczki. 
  • W odróżnieniu od innych klejnotów, lubi jedzenie i picie. Kocha herbatę, oraz desery.

Galeria