Cytryn

Cytryn 3 2.jpg
Cytryn 3 (z wzmaczniaczami) 2.jpg

Cytryn 2 2.jpg
Cytryn 2 (z wzmaczniaczami) 2.jpg

Cytryn 1 2.jpg
Cytryn 1 (z wzmaczniaczami) 2.jpg

Przezwiska Cytrynka
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko nazywaniu jej kobietą
Typ klejnotu Kwarc
Broń Włócznia
Status Aktywna
Przyjaciele Perydot

Czerwony Szafir Pomarańczowa Perła

Cytryn to defektywny klejnot drugiej ery. Powstała w jednym z przedszkoli na Homeworld i jest najlepszą przyjaciółką Perydot.

Wygląd

Cytryn miała kwadratową z zaokrąglonymi brzegami głowę i pomarańczowe, krótkie włosy. Nosiła pomarańczowy, za duży na nią uniform z symbolem żółtego diamentu. Jej kończyny były przez defekt tak zbudowane, że Cytryn nie mogła normalnie funkcjonować. Cytryn powstała bardzo szczupła, przez co nie była zbyt dobrze traktowana.

Po wypadku w przedszkolu nosiła pomarańczową suknię z żółtym paskiem i (jeśli ktoś wie jak to przeźroczyste coś się nazywa to niech tu dopisze xD). Wtedy Cytryn stała się trochę wyższa od swojej poprzedniej formy.

Od katastrofy statku na ziemi nosi żółty podkoszulek i pomarańczową, dwuczęściową sukienkę. Od tej pory jej dłonie udało się przywrócić do normy, lecz defektu stóp nie dało się zlikwidować.

Historia

Około 10 tysięcy lat temu w przedszkolu nr 636 powstał bardzo defektywny klejnot - Cytryn. Wszyscy byli zdziwieni, jakim cudem mogło się stać, że była ona: za niska, za szczupła i miała bardzo zdeformowane kończyny. Postanowiono zostawić ją w przedszkolu, ponieważ nie nadawała się do niczego innego.

Po 2 miesiącach siedzenia w przedszkolu Cytryn zobaczyła Perydot, przechadzającą się po tym miejscu. Postanowiła podejść do nieznajomej. Zielony klejnot spojrzał na Cytryn i posmutniał. Nie mogła wydusić z siebie słowa. Pełna żalu do defektywnej istoty oddała jej swoje wzmacniacze kończyn. Był to początek wielkiej przyjaźni. Perydot postanowiła zostać z Cytryn. Pewnego dnia zdarzył się wypadek, w którym Cytryn straciła fizyczną formę, lecz na szczęście zregenerowała się po godzinie.

I tak mijały powoli 2 lata, aż w końcu ktoś zauważył klejnoty. Był to statek pod przewodnictwem Tanzanit, wysoko postawionego demokraty Żółtego Diamentu. Podleciała do dziury przedszkola i wzięła na statek dwójkę klejnotów. Zabrała ich do Żółtej Diament, która odesłała Perydot na planetę Sotryf, a dla Cytryn przygotowała miejsce w służbie razem z trzema Perłami, Bizmutem i dwoma Szafirami.

W służbie Cytryn spędziła bardzo dużo czasu, a mianowicie 400 lat. W międzyczasie zaprzyjaźniła się z Pomarańczową Perłą i nawet udało się jej z nią złączyć w Heliodor, co spowodowało niemałe problemy.

Pewnego dnia statek Żółtego Diamentu miał wylądowac na ziemi, lecz z nieznanych powodów nie dało się zatrzymać statku, który chwilę później uderzył z wielką siłą w ziemię. Katastrofę przerzyły tylko Cytryn, Czerwony Szafir i Pomarańczowa Perła. Reszta załogi została roztrzaskana w wyniku katastrofy. Cytryn jedynie została pozbawiona fizycznej formy.

TBA

Ciekawostki

  • Cytryn to najbardziej defektywny klejnot powstały w przedszkolu 636.
  • Na początku Cytryn miała być zwykłym kwarcem, ale autor postanowił urozmaicić historię tej postaci poprzez defekt.
  • Z każdą regeneracją Cytryn jest trochę wyższa.