Cytat1.png No to lecimy! Cytat2.png
Cynober
Cynober
Cynober.png
Przezwiska Fajerwerka
Rasa Klejnot
Płeć Preferuje być nazywany mężczyzną
Kamień Cynober
Typ klejnotu Cynober
Broń Miecz
Status Aktywny

Cynober, a tak dokładniej Cynober faseta 3 ściana 1406 to podróżujący samotny klejnot, który okrąża całą ziemię by się wyładować.

Charakter

Jest bardzo porywczym klejnotem, który jest również bardzo naiwny.Cynober jest też o dziwo poważny, ale zwykle się śmieje, a kiedy ktoś się z niego śmieje to to ignoruje.Cynober lubi bawić się w dżina i spełniać różne życzenia, Cubober nie lubi się za bardzo podniecać, ale bardzo lubi się chwalić.

Wygląd

Cynober ma brązową czapeczkę z różnymi cieniami i odcieniami.Cynober ma białą skórę z szarym odcieniem po bokach, ma czerwone oczy i ponury wzrok.Cynober ma białą koszulę z długimi rękawami, na koszuli ma czerwone paski, które nie są proste tylko są po skosie.Cynober ma na końcach rękawów brązowe końcówki i zamiast nóg ma dym taki jak ma dżin.

Historia

Cynober powstał w przedszkolu na ziemi, Cynober bardzo dobrze się przyjaźnił z kolegami w przedszkolu.Cynober bardzo nie lubił walczyć na wojnie, ponieważ on wolał się po prostu schować i ukryć.Cynober bardzo lubi się przekomarzać z innymi klejnotami, że ma rację.

Cytaty

Cytat1.png Diament? Rubin? Perła? Jaspis? mów co chcesz Cytat2.png
Cynober pyta się jaki zwór fajerwerki chce?
Cytat1.png Czas na wybuch ja czekam? Cytat2.png
Cynober

Miecz Cynober.png

Umiejętności

Bańka Cynober

Cynober jak każdy klejnot potrafi przywoływać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzje, świecić klejnotem i wycofywać się do formy klejnotu kiedy otrzyma obrażenia.

Latanie - Cynober posiada zdolność latania z, której bardzo często korzysta.

Wzory - Cynober potrafi wyświetlać różne wzory na niebie w kształcie jakiś klejnotów.

Klejnot

Klejnot Opis
Klejnot Cynober.png
Cynober ma swój klejnot na głowie i się tego wstydzi więc zakrywa to swoją czapką, klejnot jest trójkątny (iluminati XD)

w kolorach czerwono białych.

Ciekawostki

  • Twórca tak bardzo czeka na nowy rok, że aż zrobił klejnot, który przypomina fajerwerki.

Galeria

Tylko czekam ;)