Chryzolit

Chryzolit 1 by FutrzastaChmurka.jpg

Chryzolit 2 by FutrzastaChmurka.jpg

Rasa Klejnot
Płeć Klejnoty nie mają płci , lecz niema nic przeciwko w nazwaniu go mężczyzną
Kamień Chryzolit
Typ klejnotu Krzemian
Broń Rękawice z latającymi palcami
Status Aktywny
Zajęcie Ochrona wyspy
Przyjaciele Akwamaryn (Fch)

Czarny Turmalin Kryształowa Papuga

Wrogowie Wszystkie Diamenty

Wygląd

Chryzolit jest trochę niszy od Akwamarynu. Ma skórę w kolorze miętowym.

Pierwsza regeneracja

Chryzolit nosi kombinezon z dekoltem w kształcie litery "V" oraz z zielonymi i seledynowym trójkątami. Kombinezon nie posiada rękawów. Ma długie zielone spodnie oraz ciemno-zielone buty. Ma włosy w kształcie nierównego prostokąta, Nosi osłonę na połowie twarzy.

Druga regeneracja

W drugiej regeneracji Chryzolit nosi bluzkę z kapturem oraz dwoma paskami i znakiem. Zamiast długich spodni ma spodenki.

Włosy, buty oraz osłona twarzy nie zmieniła się.

Charakter

Chryzolit jest czasami zabawny oraz często wybuchowy. Ma bardzo dużo szalonych pomysłów.

Umiejętności i Broń

Broń

Broń Chryzolitu są rękawice z lewitującymi palcami. Potrafią wytworzyć prąd oraz przenosić przedmioty. Lewitujące palce może wystrzelić jak pociski pistoletu. Jak zabraknie mu lewitujących palców to może kilka wyciągnąć z jego klejnotu.

Umiejętności

-Hakowanie

Chryzolit jest bardzo dobry w hakowaniu ludzkich komputerów. W Homeworld jego praca opierała się na tym.

-Skanowanie rzeczy

Za pomocą latających palców z jego broni, potrafi zrobić skaner. Może zeskanować co tylko chce tym skanerem.

-Zaawansowane skoki

Chryzolit potrafi szybko i bardzo dobrze biegać oraz skakać. Potrafi zrobić wślizg oraz zachować równowagę w każdej sytuacji.

Klejnot

Jego klejnot jest umieszczony na czole. Chryzolit w prawdziwym życiu został znaleziony w meteorycie żelaznym.

Przyjaciele

Przyjaźni się z Akwamarynem (Fch), Czarnym Turmalinem oraz kryształową papugą, Nie zna innych klejnotów na ziemi, ale twierdzi że gdzieś muszą być.