Chryzokola - dawna przyjaciółka Różowego Larimaru, z którą poznały się na Homeworld. Mieszkały razem przez pewien czas, dopóki nie wydarzył się wypadek w kanionie, po którym ich relacje ochłodziły się.

Chryzokola
Chryzka by eleabri.png
Przezwiska Chryzia (Różowy Larimar)

Chrysa (Lapis Lazuli)

Rasa Klejnot
Płeć Kobieta
Kamień Chryzokola
Typ klejnotu Chryzokola
Broń Laser (kiedyś)
Status Aktywna, uszkodzona
Drużyna/Przynależność Ziemia
Zajęcie Uczenie surfingu małych dzieci na plaży
Przyjaciele Różowy Larimar, Kryształowe Klejnoty
Wrogowie Diamenty, Lapis Lazuli

Wygląd

Chryzokola ma niebieską skórę (ale ciemniejszą niż Larimar) i oczy, w których przez cały czas widać falującą wodę i plażę. Nie ma nosa, a jej usta są pomalowane żółtą szminką. Ma długie, złote włosy, które na dole zmieniają kolor na błękitny.

Nosi fioletowoniebieską bluzę z białą muszlą i seledynowe spodnie. Na biodrach ma chustkę z dżinsu z wyhaftowaną czerwoną muszlą i naszytymi kolorowymi monetami, które na dole dzwonią.

Ma bordowe kozaki.

Jej klejnot jest zasłonięty chustą.

Historia

Przed poznaniem Larimar

TBA

Przyjaźń i wypadek

TBA

Obecnie

Od kiedy rozdzieliła się z Różową Larimar, mieszka na australijskiej plaży, niedaleko modnej knajpy z koktajlami, w której często występują młodzieżowe zespoły. Zatrudniła się jako nauczycielka surfowania dla małych dzieci i weekendami dorabia sobie jako przewodniczka w Muzeum Podwodnego Życia. Woli nie udzielać się w sprawach dotyczących Klejnotów.

Moce

Bronią Chryzokoli jest, a raczej był, laser strzelający z oczu. Po wypadku straciła tę umiejętność.

Przenikający wzrok - Chryzia była w stanie patrzeć przez ściany i inne obiekty oraz poznać, czy jakiś klejnot jest fuzją, nawet jeżeli nie widziała jego kamieni. Tę moc również straciła.

Pływanie - bardzo dobrze pływa w wodzie i czuje się w niej, jak w domu. Wiele razy uratowała tonące dzieci, zanim została nauczycielką.

Ciekawostki

  • Nie potrafi wytwarzać wodnych skrzydeł, choć kiedyś bardzo chciała się tego nauczyć
  • Lubi dzieci i jest dobrym pedagogiem
  • W odróżnieniu od Larimar lubi jesć owoce morza, szczegolnie pieczone nad ogniskiem rozgwiazdy
  • Ma psa, który wabi się Laguna
  • W odróżnieniu od ludzi, nie za bardzo lubi inne Klejnoty
  • Jeżeli ktoś chce ją narysować śmiało!!!!