Benzynowy Diament - jeden z diamentów Równie Wielkiej Diamentowej Rady. Była najspokojniejszym diamentem, nawet trochę nieudanym, Czarna sama wyrzuciła ją z rady. Kiedyś pomagała Prawie-Bezbarwnej.

Benzynowa Diament
Benzynowy diament.png
Przezwiska Benzin
Rasa Klejnot
Płeć Kobieta
Kamień Diament
Typ klejnotu Diament
Broń Laska
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Kiedyś równie Wielka Diamentowa Rada
Zajęcie Pasanie owiec
Przyjaciele Prawie-Bezbarwny Diament (kiedyś)

Oktarynowy Diament

Wrogowie Wilki

Wygląd

Benzynowa jest małym Diamentem gdyż jest wzrostu może połowy niebieksiej Diament. Ma czarną skórę i białe, wełniane włosy (trochę wełna trochę koronka jak od serwetki), na górze wiecznie poplamione tęczową plamą benzyny. Ma czarne oczy z plamkami tęczowej benzyny w środku, mały nos i różowe usta. Nosi błękitny babciny sweter i granatową, długą spódnicę. Ma też żółte rękawiczki, białe rajstopy i czerwone buciki.

Charakter

Benzynowa jest bardzo spokojna i pokojowa, nie lubi walczyć za to lubi być na łonie natury. Spaceruje czesto sama po górach i dolinach, pasie owce. Wszyscy jej mówili żeby zajmowała się pojazdami i mechaniką bo w końcu jest benzynowa ale ona nie chciała, ponieważ nie umie się tym zajmować. Ale zapach benzyny lubi i jak jakiś diament nie mógł wytrzymać w warsztacie to ona tam dzielnie trwała. Ma miły głos i łatwo jej idzie usypianie innych. Niektórzy mają ją za nudną i babciną, ale ona bardzo siebie lubi. Często narzeka, że jest jej za gorąco w swetrze, ale nigdy go nie zdejmuje.

Historia

Benzynowa została zrobiona przez Czarną, jak cała reszta jej rady, żeby pomogły jej walczyć z Białą. Jednak Benzynka była bardzo pokojowo nastawiona i nie chciała walczyć. Czarna jej nie skruszyła, ponieważ swoim łagodnym charakterem skłoniła do siebie wszystkich, więc łaskawie pozwoliła jej zostać. Benzynka lubiła Prawie-Bezbarwną i często jej pomagała i spędzała z nią czas. Kiedy ta mogła na chwilę odejść, chodziły razem po pastwiskach. Kiedy Prawie-Bezbarwna uciekła, Benzynowa chciała uciec i ją gonić ale Czarna jej nie pozwoliła. Chodziła więc do niej w tajemnicy, jednak kiedy Czarna sie o tym dowiedziała wyrzuciła ją z rady. Gdy Bezbarwna oszalała, Benzynowa zaczęła się jej bać i zamieszkała sama z dala od innych diamentów.

Moce

Broń

To laska pasterska, długa i zakończona na tęczowo i dzwoneczkami.

Zmiana w zwierzę

Bardziej niż Ametyst gdyż nie tylko wygląda jak zwierzę, ale też umie wydawać takie dżwięki i zachowywać się podobnie.

Przywoływanie zwierząt

Benzin umie przywołać wiele zwierząt maraz, wydając dżwięk lub używając laski z dzwoneczkami, ale najczęściej przychodzą do niej owce i tworzy owczą armie.

Kamień

Jej kamień ma kształt sześciokąta i jest na plecach. Ma takie plamki jak od benzyny i wyglada troche jak skazony.

Ciekawostki

  1. Pachnie benzyną i owcami.
  2. Uwielbia być na pastwisku.
  3. Hoduje fioletowe owce.
  4. Lubi jeść czekolade.