Beżowy Diament (znany też jako Martwy Diament) to diament wygnany z Homeworld, zdany na siebie. Protagonista 'Ten inny Diament'

Wygląd

Kiedyś, była pięknym, beżowym i oczywiście ogromnym diamentem o szczupłej sylwetce i krótkich, błyszczących włosach. Jej beżowy klejnot znajdował się na szyi. Nosiła długi, puszysty płaszcz ze swoimi symbolami. Pod nim skrywało się szlacheckie ubranie, oraz karmazynowo-czerwony napierśnik, z twardego metalu i ze swoim symbolem. Jej ramiona były nagie z krótkimi, różowymi rękawicami. Nosiła też beżowe nogawice i brązowe buty na obcasie. Jej twarz była blada z koralowymi rumieńcami. Często chodziła uśmiechnięta z przymrużonymi oczyma. Jednak, po wygnaniu na Ziemię jej wygląd się bardzo zmienił. Przedewszystkim, zmalała do wielkości Perły. Krótkie, błyszczące włosy się rozrosły, przetłuściły i zbrzydły. Płaszcz nie był już potrzebny, więc dostała zwykłe ubranie wojenne, które szybko się pobrudziło. Na jej twarzy została blizna po wydarzeniach z jej historii.

Charakter

Udawała miłą, delikatną, troszkę głupkowatą i troskliwą władczynię. Inne diamenty sądziły, że powinna zmienić swoje zachowanie, ale za każdym razem odpowiadała, że wszystko będzie w porządku. Tak naprawdę, jest ona przebiegła, sprytna i dąży do przejęcia całkowitej władzy w Homeworld. Po wygnaniu nie musiała już ukrywać swej prawdziwej tożsamości.

Umiejętności

Bańkowanie

Beżowa - jak wszystkie klejnoty - mogła tworzyć bańki. Nikt nie widział koloru jej bańki, lecz wszyscy myślą, że jej bańka jest beżowa lub biała. Ku zdziwieniu, jest ona czarna. Umieszczała w nich ofiary zamachu i/lub zakładniczki.

Przyzywanie Broni

Ta umiejętność nie była jej potrzebna, aż do wygnania. Ma ona długą, ciężką pikę bojową która nie raz uratowała jej życie na wygnaniu.

Telekineza

Beżowa słynęła ze swojej silnej telekinezy, działającej nawet na klejnoty. Mogła poruszać aż 34 obiektów naraz. Przez tą umiejętność, nikt nie ucieknie od Beżowej.

Historia

Beżowa po ok. 6000 lat władzy zaplanowała skok na Żółtą Diament. Poinformowała swoje klejnoty, które już nieraz uczestniczyli w zamachach Beżowej. Nie wiedziała o tym, że jeden z jej najnowszych żołnierzy jest szpiegiem Białego diamentu. Beżowa, po omówieniu planu nakazała im się przygotować do zamachu. Jednakże, szpieg pośpieszył do Białej i jej opowiedział o zamachu na Żółtą. Po 50 latach zaczęła się rozprawa sądowa Beżowej. Zakończyła się ona wygnaniem zdradzieckiego diamentu na Ziemię (ta kara była pomysłem Niebieskiej) oraz skruszeniem jej podwładnych. Beżowa eskortowana przez Kwarce została wypuszczona na dawną kolonię Różowej, a dokładnie na Amerykę Południową, w środku lasu równikowego. Tam, nabyła się strasznej blizny, przechodzącą przez jej oczy i skronie.

Relacje

Diamenty

Na początku, udawała, że bardzo je szanuje oraz kocha z całego serca. Tak naprawdę, Beżowa miała je za przeszkody, które trzeba wyeliminować. Po wygnaniu zaczęła ich nienawidzić.

Słudzy

Udaje, że ich szanuje, ale tak naprawdę chce, żeby uczestniczyli w zamachach, ale i nie wygadali innym diamentom o zamachach. Z tego powodu organizuje testy zaufania, po którym stwierdza, czy zaufać. Po wygnaniu, zapomniała o nich.

Zaufani słudzy

Nie musi przed nimi skrywać swej prawdziwej tożsamości. To właśnie oni robią zamachy. Często podają się za Kryształowe Klejnoty, lub kosmici z innej rasy. Po wygnaniu, Beżowa myślała, że wszystkich zabili. Była jednak w błędzie...

Cytaty

Cytat1.png Słuchaj, mój oddany sługo, sprawiłbyś Mi przyjemność gdybyś poszedł do tamtego diamentu i przekazał mu pewną wiadomość... ale nie zmuszam cię do niczego! Cytat2.png
Do nie zaufanego sługi, robiąc jeden z testów zaufania
Cytat1.png No dobrze, moi podwładni. Wreszcie nadszedł ten moment, w którym skruszycie Żółtą... Szczegóły wyjaśnie wam za chwilę... Cytat2.png
Do zaufanych sług, informując o Zamachu na Żółtą
Cytat1.png Jeszcze tu wrócę, obiecuję! Zaznacie kiedyś mojej zemsty! Cytat2.png
Do Diamentów przed wygnaniem

Ciekawostki

  • Spowodowała aż 400 zamachów
  • Obecna grafika została narysowana przez Yin1234. Dziękuję!