Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: PanKamyk

Bawole Oko (ściana 9XV faseta X1CY) - OC użytkownika PanKamyk i jedna z głównych bohaterek jego planowanej serii która powinna za niedługo pojawić się na tej wiki.

Wygląd

Powstanie

TBA

Pierwsza regeneracja

TBA

Zakażona

TBA

Druga regeneracja (po uzdrowieniu)

Ma delikatnie czerwono-brunatną skórę w czarno-brązowe pasy i długie, brązowe włosy do łydek. Nosi czerwony podkoszulek w czarne pasy, brązowe spodnie, oraz czarne buty. Jednakże najbardziej (Diament)ralną zmianą Bosze ale to jest suche... jest to że na głowie ma rogi bawołu, które są pozostałością po jej skażeniu.

Charakter

Na co dzień jest bardzo wyluzowanym i żywiołowym (jest po prostu wybuchowa, ale tylko w skrajnych przypadkach) klejnotem który uwielbia sporty wszelakie (choć jest to jej nie potrzebne). Uwielbia życie organiczne i strasznie dużo wie o roślinach (prowadzi własny ogródek). Jest bardzo szczera co sprawia że często rani innych z drużyny. Dużo rzeczy robi na ostatnią chwilę przez jej niezorganizowanie.

Historia

TBA

Umiejętności

Fuzja

TBA

Bańkowanie przedmiotów

Jej bańka jest koloru czerwonego.

Regeneracja i zmiana kształtu

Jak większość klejnotów potrafi zmieniać kształt i regenerować fizyczne obrażenia.

Pirokineza

Potrafi manipulować ogniem około 4x lepiej niż rubiny.

Przywoływanie broni

Jej bronią jest czarny cep bojowy.

Ognista szarża

Jest to unikalna umiejętność którą mogą używać tylko niektórzy przedstawiciele tej oto odmiany kwarcu. Polega ona użyciu zwykłej szarży i pirokinezy naraz.

Super siła

Kwarce z reguły są silne.

Klejnot

Klejnot

Jest to czerwony kaboszon bez fasety z czarnymi pasami znajdujący się na prawym ramieniu.

W prawdziwym świecie jest to czerwono-brunatna odmiana kwarcu, która najczęściej występuję wraz z Kwarcowym tygrysim okiem ale jest od niego znacznie rzadsza.

Wykazuje efekt kociego oka, który powodują włókniste wrostki utlenionego krokidolitu, rzadziej crossytu czy tremolitu.

Występuje głównie w RPA ale sporadycznie jest spotykany w Australii, Namibii, USA, Meksyku, Birmie, Indiach, Rosji, na Ukrainie oraz w Polsce.

Relacje

Gips Włóknisty

TBA

Cytaty

TBA

Ciekawostki

  • Autor postaci nie potrafi rysować przez co Bawole Oko wygląda jak wygląda...
  • Jest wzorowana na Jaspisie "Biggs".
  • Początkowo Bawolim Okiem miała być postać która aktualnie jest Obsydianem Czerwonym.
  • Jej pierwsza wersja (teraz obsydian Czerwony) była pierwszą OC autora.