Cytat1.png Fuzja to ostateczne połączenie jaźni. Nasza fuzja będzie ostatecznym dowodem na moją dojrzałość i po niej przyjdzie czas, bym skończyła swoje szkolenie. Nie powstanie ona jednak dopóty, dopóki nie przyjdzie na to odpowiednia pora. Cytat2.png
Linaryt do Almandyn, "Nareszcie coś tu wyrosło"

Astrofyllit - OC użytkowniczki IlyAnimatronka. Fuzja Almandyn i Linaryt, zadebiutowała w odcinku "Nareszcie coś tu wyrosło".

Astrofyllit
Astrofyllit by Ily.png
Przezwiska Sonsoni
Rasa Klejnot (fuzja)
Płeć Klejnoty nie mają płci, jednak Astrofyllit nie ma nic przeciwko w nazywaniu jej dziewczyną
Kamień Astrofyllit
Typ klejnotu Krzemian
Broń Chusta do tańca brzucha
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Brak
Zajęcie Walka
Przyjaciele
  • Erytryn
  • Róża Pustyni (Ily)
  • Wrogowie Mutanty Klejnotów
    Debiut "Nareszcie coś tu wyrosło"
    Motyw Audio Soni_Soni_-_Holi_Song_Mohabbatein_Amitabh_Bachchan_Shah_Rukh_Khan_Aishwarya_Rai_-_होली_2018

    Wygląd

    Sonsoni ma ciemną karnację i dłubie, czarne, bardzo puszyste włosy. Jest szczupła; figurą przypomina piętnastolatkę. Ma okrągły, mały nos i wydatne usta.

    Ma bardzo wąską talię. Nosi kolorowy kostium, składający się z kanarkowych spodni za kolano, granatowo-bordowego podkoszulka z symbolem Żółtego Diamenty, złotego pasa z połyskujących kawałków metalu, oraz pomarańczowych, spiralnych naramienników. Na stopach i dłoniach fuzji widnieją czarne malunki, wyglądające, jak hinduskie tatuaże z henny.

    Cechy świadczące o tym, że Astrofyllit jest fuzją, to:

    • wzrost - Astrofyllit ma prawie dwa metry
    • czworo oczu charakterystycznie ułożonych - niebieskie należą do Linaryt, brązowe - do Almandyn
    • dwie pary rąk - z niebieskim nakładkami należą do Linaryt, z czarnymi malunkami - do Almandyn
    • dwa klejnoty

    Osobowość

    Linaryt stanowi połączenie dojrzałości i niemal dziecinnego zainteresowania - łącząc w sobie cechy charakterystyczne dla różnego wieku zachowuje się, jak rozkrzyczana nastolatka. Jest pewna siebie, rozśpiewana i roztańczona. Lubi się śmiać i lubi walczyć. Bardzo cieszy się faktem swojego istnienia i nie omieszka przypomnieć wszystkim na około: "Hej, patrzcie na mnie! Powstałam!". Bywa czasem dosyć niemądra i nie zawsze jest jej łatwo wytłumaczyć, że się myli. Czasem strzela fochy, ale potem w końcu przychodzi po rozum do głowy. Można śmiało powiedzieć, że Almandyn, będąc w niej, traci całą mądrość, oraz doświadczenie i staje się o wiele młodsza. Kocha śpiewać.

    Umiejętności

    Astrofyllit, jak każdy Klejnot I Ery, potrafi dobywać broni, tworzyć fuzje, zmieniać kształt, bańkować przedmioty i cofać swoje ciało do formy klejnotu, by uleczyć obrażenia.

    Broń

    Bronią Sonsoni jest połączenie rapiera Almandyn i zwoju Linaryt, które razem tworzą chustę do tańca brzucha. Owija się ona wokół bioder fuzji. W jej pasie umieszczony jest sznur z monetami, które mogą zamienić się w malutkie ostrza. Fuzja, by posłużyć się bronią - tańczy.

    Śpiew

    Podczas swojego istnienia fuzja śpiewa pewną melodię - jest nią jej motyw audio. Melodia ta - podobnie, jak w przypadku Cynober - dodaje jej sił. Kiedy dojdzie ona do końca, fuzja rozpada się. Nowe powstanie indukuje śpiewanie piosenki od początku.

    Relacje

    Erytryn

    Sonsoni i Erytryn nie widziały się bardzo długo - ledwo tyle, żeby razem zawalczyć. Eri lubi jednak fuzję z wzajemnością. Dobrze im się razem walczy.

    Linaryt

    Marzyła, żeby stworzyć tę fuzję, od kiedy Almandyn przygarnęła ja pod swoje skrzydła. Stanowi ona dla niej ukoronowanie jej nauki i dowód dojrzałości.

    Almandyn

    Klejnot Migdału bardzo dobrze czuje się w tej fuzji - jakby odmłodniała o paręnaście tysięcy lat.

    Klejnot

    Klejnotami fuzji są klejnoty: Almandyn - owal o ośmiokrotnej fasecie, leżący na czole, oraz Linaryt - kwadrat o poczwórnej fasecie, spoczywający na prawym policzku.

    Astrophyllite-168179.jpg

    W rzeczywistości astrofyllit jest krzemianem, którego twardość w skali Mohsa wynosi 3,5 - 4. Jego nazwa pochodzi od greckich słów oznaczających "gwiazdę" i 'liść" - gdyż te kształty przypominają skupienia owego minerału. Występuje w skałach plutonitowych, jest bardzo rzadkim minerałem. Powoli rozpuszcza się w ciepłym kwasie solnym.

    Ciekawostki

    • Sonsoni jest stylizowana na stereotypową hinduską, młodą dziewczynę: nosi kolorowy strój, mówi z indyjskim zaśpiewem, pachnie lekko kardamonem, często śpiewa i tańczy, do tego na ciele ma wizerunki przypominające tatuaże z henny.
    • Gdyby żyła normalnie na Ziemi, uwielbiałaby karaoke, komedie z przyjaciółkami, wielogodzinne rozmowy przez telefon i plakaty z ulubionymi chłopakami.
    • Bywa kapryśna, ale potem przeprasza za złe zachowanie.
    • Bardzo dobrze czuje się w przestrzeni kosmicznej.
    • Nie musi przez cały czas śpiewać swojej melodii, która dodaje jej mocy, jednak, jeżeli już zaczęła, musi ją dokończyć, a potem się rozpaść.
    • Astrofyllity są dowodem na dojrzałość Linarytów podległych Almandynom.
    • Ma wysoki głos.