Arsen - fuzja Erytryn i Annabergit. Zadebiutowała w rozdziale "O jeden krok za blisko". O stworzenie tej fuzji przez wiele lat obwiniana była Hemimorfit.

Arsen
Realarsen.png
Przezwiska Monstrum, Bezmózg
Rasa Klejnot (fuzja)
Płeć Klejnoty nie mają płci. To również.
Kamień Arsen
Typ klejnotu Metal
Broń Bicz świetlny (teoretycznie)
Status Nieaktywna
Drużyna/Przynależność brak
Zajęcie Destrukcja
Przyjaciele Brak
Wrogowie Brak
Debiut "O jeden krok za blisko"
Motyw Audio System_Of_A_Down_-_Dreaming_02

Wygląd

Arsen jest dużą fuzją. Nie tak wysoką, jak Sardonyks, czy Aleksandryt, ale zdecydowanie przewyższającą Opal.

Ma skórę białą, jak kartka papieru, prostokątną głowę i łysą czaszkę. Na jej twarzy znajduje się płaski, niemal niewidoczny nos, oraz ogromna paszczęka wypełniona ostrymi, jak brzytwa, zębami.

Fuzja jest niemal naga. Jedyne ubrania, jakie okrywają jej pokraczne ciało, to czarne buty, niemal sięgające kolan, czarne naramienniki na jednej parze rąk, tego samego koloru przepaska zwisająca nad pępkiem. Kamizelka i spodnie fuzji są przezroczyste, jednak lewa część kamizelki zbudowana jest ze wstążek w różnych odcieniach bieli, szarości i czerni.

Cechy świadczące o tym, że Arsen jest fuzją, to:

  • wzrost
  • łysa czaszka
  • sześć rąk - nie wiadomo, która należy do kogo
  • troje oczu - purpurowe należy do Erytryn, niebieskie - do Annabergit, natomiast co do pochodzenia sinego jest kilka teorii
  • kępki włosów wyrastające na rękach
  • dwa Klejnoty

Osobowość

Arsen nie ma umysłu, ani duszy. Jako personifikacja gwałtu, niszczy wszystko, z czym ma do czynienia. Rządzi nią gniew i pierwotne instynkty, które czynią z niej zwierzę. Nie potrafi myśleć, ani analizować sytuacji. Nienawidzi wszystkiego i wszystkich, a najbardziej wściekła jest wtedy, kiedy nie może niszczyć, ponieważ destrukcja jest celem jej istnienia. Obrzydzona i zniesmaczona samą sobą nie może znieść świadomości bycia sobą i chce bardzo szybko się rozpaść.

Umiejętności

Arsen jest na tyle niestabilną fuzją, że jedyną umiejętnością Klejnotu Ery I, jaką posiada, jest dobycie broni i cofnięcie się do formy klejnotu.

Broń

Teoretycznie bronią Arsen jest połączenie fotokinezy Erytryn i łańcucha Annabergit, które razem dają bicz świetlny. W praktyce, zamiast łańcucha, z fotokinezą łączy się jej moc pochłaniania światła, co tworzy nam sprzeczność, przez którą broń rozpada się w ułamku sekundy.

Siła

Arsen nie potrafi niczego innego, poza burzeniem, jednak, dzięki swojej sile, przychodzi jej to bardzo łatwo.

Relacje

Erytryn

Erytryn od samego powstania brzydzi się Arsen i boi jednocześnie. Nie wie, że stworzyła ją z Annabergit, więc o jej stworzenie obwinia Hemimorfit, która od tej chwili stała się jej wrogiem. Przez wspomnienie o niej Eri przez długi czas nie była w stanie z kimkolwiek się połączyć.

Annabergit

Anni nie zamierzała stworzyć monstrum, jednak nie potrafiła okazać miłości Eri w inny sposób. Kiedy Arsen powstała, Anni zaczęła się jej brzydzić i odeszła, o jej nieudanie oskarżając Hemimorfit.

Hemimorfit

Hemi próbowała uratować Eri przed czymś, co leciało w jej stronę i w konsekwencji się z nią połączyło. Powstanie Arsen i widok zmaltretowanej Eri przeraziły Hemi, lecz Eri nie dała jej dojść do słowa i od razu zaatakowała światłem. Od tamtej pory próbowała udowodnić swoją niewinność - stało się to dopiero po wygranej bitwie.

Almandyn

Klejnot Migdału wiedział, że jej była uczennica jest zdolna do różnych okropieństw, jednak nie wiedziała, że posunie się aż tak daleko. Po ujawnieniu prawdy postanowiła zatroszczyć się o Erytryn.

Macierz Perłowa

Macierz była niemym świadkiem powstania fuzji, która śmiertelnie ją przeraziła - tak bardzo, że gdyby nie Hylaofan, zemdlałaby. Nie dała jednak rady wyjaśnić nieporozumienia, gdyż musiała bronić ojczyzny.

Agat

Ją, jako Klejnot Homeworld odpowiedzialny za sektor, w którym powstała ta abominacja, wprawiła we wściekłość, ponieważ całkowicie zniszczyła teren, na którym przebywała.

Klejnot

Klejnotami Arsen są klejnoty: Erytryn - owal o ośmiokątnej fasecie, leżący na prawym udzie, oraz Annabergit - gładka kula w miejscu prawej piersi.

320px-Arsen 11.jpg

W prawdziwym życiu arsen jest bardzo toksycznym metalem, a dokładniej - metaloidem. Tworzy ponad 200 minerałów. Wszystkie jego związki mają właściwości rakotwórcze i protoplazmatyczne, czyli niszczące ściany komórkowe bakterii.

Ciekawostki

  • Jako, że zarówno Erytryn, jak i Annabergit, są arsenianami, ich fuzja, przesiąknięta złem, stała się właśnie Arsenem.
  • Hipotezy dotyczące jej trzeciego oka są następujące. Jest to oko należące do:
  • a) samej fuzji
  • b) złej wersji Annabergit
  • c) Mawsitsit
  • d) resztki Sinhalit
  • Bicz rozpada się w 0,0003643 sekundy. Ona sama trwa tylko kilkanaście sekund, gdyż więcej nie wytrzyma.
  • Prawdopodobnie, gdyby Annabergit i Erytryn złączyły się w normalnych warunkach, fuzja wyglądałaby inaczej.
  • Arsen jest jedyną fuzją, w której klejnot Annabergit jest całkowicie widoczny.
  • Erytryn, nawet będąc w fuzji, nie wiedziała, z kim ją tworzy. Zapamiętała tylko, że drugi kamień była na prawej piersi - dlatego obwiniała o jej stworzenie Hemimorfit.