Andaluzyt- Klejnot Homeworld, ma ok. 11 tys. lat. Zajmuje się szkoleniem wojowników. Należy do Żółtej Diament. Hobbystycznie zajmuje się "moralizowaniem" nowym klejnotom.

Osobowość

Andaluzyt
Andaluzyt.PNG

Przezwiska An (niektórzy)
Rasa Klejnot
Płeć Jeno Pan Bóg wie
Kamień Andaluzyt
Typ klejnotu Krzemian
Broń Cep bojowy
Status Aktywny/a
Drużyna/Przynależność Homeworld

Żółty Diament

Zajęcie Szkolenie wojowników

"moralizowanie" nowych klejnotów

Przyjaciele Klejnoty Homeworld

Kordieryt (dawniej)

Wrogowie Kryształowe Klejnoty

Andaluzyt jest klejnotem bardzo cierpliwym i opiekuńczym. Wbrew pozorom nie lubi tego co robi, ponieważ ma pacyfistyczną naturę i nie lubi walczyć. Jest bardziej teoretykiem niż praktykiem. Mimo wszystko potrafi być bardzo infantylna. Ma dobre relacja z większością klejnotów.

Wygląd

Klejnot ma ciemną skórę,gęste złote włosy które zazwyczaj spina w kucyk i żółte oczy. Jej kamień znajduje się na piersi i ma kolor jasnobrązowy. Andaluzyt nosi żółtą sukienkę na ramiączkach i paski wokół talii. Nie nosi butów.

Historia

An powstała jak można się domyślić na Homeworld. Od razu wszyscy ją polubili. W pierwszych wiekach swojego życia dużo podróżowała nadzorując powstawanie klejnotów w różnych częściach wszechświata. Po długim czasie postanowiono przenieść ją na stanowisko nauczyciela przyszłych wojowników. Po pewnym czasie od "awansu" zajęła się dorywczo "moralizowaniem", czyli przychodziła do przedszkoli, brała stamtąd klejnoty i uczyła ich zarówno o wartościach moralnych, jak i pomaga im używać mocy.