Aleksandrytowe Bliźniaczki-Główne postacie przyszłej serii pt.:Klejnot przetrwania.

Aleksandrytowe Bliźniaczki
Aleksandry.jpg
Przezwiska Sukcesy(Onyks)
Rasa Klejnoty
Płeć Nie mają nic przeciwko nazywania ich kobietami
Kamień Aleksandryt
Broń Podwójne wstążki
Status Aktywne
Drużyna/Przynależność Rozbitkowie
Debiut "Najgorszy kapitan trzeciej ery"

Charakter

Z uwagi na to że powstały jako jedność myślą prawie dokładnie tak samo.Są niesamowicie pomocne,miłe.Zawsze się uśmiechają.Lecz są też dość lekkomyślne.

Wygląd

Bliźniaczki jak wszystkie inne Aleksandryty są ubrane w żeglarskie stroje Homeworld.Nie różnią się zbytnio od podstawowego uniformu.Jedyne różnice to jasne kołnierze i dwukolorowość.

Historia

W ok. II w. 3 ery w jednym z przedszkoli na Homworld powstały dwa klejnoty.Nie byłoby w tym nic dziwnego,gdyby nie fakt że narodziły się jako fuzja.Swego czasu na Homworld wykształciły się "prace".Każdy klejnot mógł wybrać własne powołanie i spełniać kryte marzenia.Wśród tych "prac" znajdowały się "Klejnoty Przedszkolanki" które monitorowały przedszkola w razie powstania opóźnionego klejnotu.I tak się stało.Wszyscy byli zdumieni.Fuzja została zaprowadzona do Diamentów które były wręcz zafascynowane.Jednak nie trwało to długo by fuzja chciała się rozłączyć ,lecz nie wiedziała jak.Niestety jedyny spośób rozłączania nie należał do najmilszych gdyż trzeba było pozbawić się fizycznej formy.Fuzja była na tyle zdeterminowana by to zrobić.I tak się stało.

150 lat później szczęśliwe bliźniaczki wraz z załogą kierują statkiem powietrznym oglądając z góry Homeworld.Lecz coś jest nie tak. w stronę statku leci drugi otoczony chmurami .Leci dokładnie nad nimi.W mgnieniu oka klejnoty zostają związane destabilizatującymi linami.Pufff i nie ma.Załoga regeneruje się na wyspie gdzie spędzi długi czas.