Akwapraz - to jest fuzja Lapis Lazuli i Różowej Larimar, która po raz pierwszy pojawiła się w odcinku "Zdradziecka toń odc. 5", żeby pomóc Kwarcom zrobić nowe Przedszkole.

Akwapraz
Akwapraz.png
Przezwiska Wodna fuzja
Rasa Klejnot - fuzja
Płeć Kobieta
Kamień Akwapraz
Typ klejnotu Akwapraz
Broń Podwójny wodny trójząb
Status Aktywna, gdy Lari i Lapis się połączą
Drużyna/Przynależność Homeworld
Zajęcie Pomaganie Kwarcom
Przyjaciele Kwarce

Ametyst

Wrogowie Diamenty
Debiut Zdradziecka toń odc 5

Wygląd

Akwapraz ma niebieskozieloną skórę i długie, zielone włosy, które wyglądają jak wodorosty i wiją się wokół niej, Ma dwoje oczu niebieskich (Lapis) i dwoje różowych (Larimar). Ma czerwone usta i jest bardzo wysoka, taka, jak Sugilit.

Ma cztery ręce i nosi niebiesko-czerwoną sukienkę. Na jednej stopie ma różowy obcas, druga jest bosa. Na palcach wszystkich czterech dłoni ma pomalowane na zielono paznokcie. Jej klejnoty są na lewym ramieniu (Larimar) i na plecach (Lapis).

Historia

Akwapraz powstała po raz pierwszy, kiedy Lapis Lazuli i Różowy Larimar musiały pomóc Ametystom zbudować nowe Przedszkole. Żeby to zrobić, musiały przenieść cały metal z toksycznego jeziora metalu. Ponieważ ani Lapis, ani Lari nie umieją kontrolować metalu, musiały się połączyć, żeby to się udało.

TBA

Moce

Bronią Akwapraz jest podwójny wodny trójząb, który jednocześnie jest normalnym trójzębem, ale może też strzelać bardzo dużą ilością wody.

Kontrola płynów - Akwapraz potrafi kontrolować nie tylko wodę, ale również wszystko inne, co jest płynne.

Latanie - Akwapraz ma dwie pary skrzydeł, jedną różową, a drugą niebieską. Może na nich bardzo dobrze latać.

Rozmowa z wodnymi zwierzętami - tak samo jak Larimar, również Akwapraz może rozumieć mowę wodnych stworzeń, a one rozumieją ją.

Ciekawostki

  • Normalnie oczy Larimar są niebieskie, ale tutaj stają się różowe, żeby jakoś odróżniać się od Lapis Lazuli
  • Ma dwa głosy, którymi posługuje się równocześnie
  • Obie pary jej skrzydeł wychodzą z klejnotu Lapis (bo trochę dziwnie by było, jakby latała ramieniem)
  • Jeżeli ktoś chce ją narysować ŚMIAŁO!!! (wiem, że mi trochę nie wyszła XD)