Sttflogo.png
MYŚLISZ ŻE TO NIE CANON?!

Ta postać należy do serii Steven Universe to the Future. i aktualnie jest rozwijana przez użytkownika emiXa39 .

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: emiXa39

Cytat1.png J###ny dzieciuch, nie nauczył sie niczego...

Cytat2.png

Akwamaryn po ogłuszeniu Stevena próbującego ją roztrzaskać w "Discord RP "su to the future"
Akwamaryn

AquaByMixoVol4.png

Aqua3.0.png

HWAquabyMixo.png

Akwamaryn autorstwa Mixo
Przezwiska Aqua (Sally)
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko nazwaniu jej kobietą.
Kamień Akwamaryn
Typ klejnotu Beryl
Broń Pistolet Portalowy
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Kryształowe Klejnoty (Dawniej Klejnoty Homeworld (WD)
Zajęcie TBA
Przyjaciele Sally
Steven
Lapis
Perydot
Nora Universe
Padparaża
Wrogowie Perła
Debiut Gorzka Prawda
Motyw Audio TBA

Akwamaryn - jest klejnotem który zadebiutował w odcinku "Gorzka Prawda" książki "Sally Bluebell/Universe".

Wygląd

Akwamaryn jest klejnotem ery pierwszej, dlatego wygląda inaczej niż inne akwamaryny. Klejnot jest wysokości oraz sylwetki Lapis Lazuli, ma rozczochrane włosy o szaro-błękitnym kolorze z opadającą grzywką na czoło co przykrywa klejnot. Kolor jej oczu jest ciemno granatowy, prawie czarny. Pierwsza jej regeneracja zawierała długą, jasną suknie w kolorach szarości, w pasie była owinięta ciemno-szarą wstążką. Suknia była bez rękawów z wyszytym na środku białym diamentem. Pod suknią znajdował się biały golf z dzwonkowatymi rękawami. Na nogach widniały białe podkolanówki razem z czarnymi balerinkami. Następną regeneracja Aqua niczym sie nie różniła, zmieniła tylko kolorystykę na bardziej niebieską. Później zaś jej ubiór zmienił się na bardziej luźny i prostszy gdyż zawierał tylko ciemne, granatowe jeansy, niebieski podkoszulek z ukrytymi pod białym fartuchem gwiazdami na ramionach, jedyne czego nie zmieniła to podkolanówek ukrytych pod czarnymi butami. aktualnie Aqua jest ubrana w biały podkoszulek przykryty turkusowym T-shirtem i narzuconą na to granatową narzutą ze złotymi akcentami. Wszystko wypełnia czarno-szary pas oraz bojówki w odcieniu granatu i do tego czarne buty.

Osobowość

Aqua jest niecodziennie defektywnym klejnotem, co czyni ją niezwykle inteligentną, dzięki czemu jest zdolna do tworzenia złożonych wynalazków, takich jak pistolety portalowe do różnych wymiarów i czasoprzestrzeni.

Pistolet Portalowy Aqua

Jej zaleta może być przytłumiona przez jej nie mały problem z... alkoholem i innymi podobnymi środkami. Aqua łatwo się nudzi i nie potrafi sobie poradzić z rutyną. Aqua bywa dosyć brutalna wobec innych, nie obchodzi ją życie i nie jedne stworzenie zabiła z zimną krwią, czasami zabija nawet dla zabawy. Nie czyni jej to jednak całkowicie pozbawionej serca.

Wbrew pozorom Aqua nie jest nihilistą, chociaż jej powszechnie uznany punkt widzenia na życie może być typowym nihilistycznym idealizmem, że "nic nie ma znaczenia". Aqua wyraża miłość i emocje swym bliskim na zasadzie epizodycznej. aqua lubi przypominać innym, że jest ponad wszystkim, co może dowodzić że to ma dla niej pewne znaczenie lub wartość.

Aqua ma problemy z przyjmowaniem rozkazów od innych, jest bardzo antytotalitarna i wydaje się nie lubić innych z autorytetem i związanymi z urzędami państwowymi.

Pomimo ogólnego lekceważenia innych, okazuje się, że kryje głęboki ból i smutek, zwłaszcza jeśli chodzi o jej romantyczne związki, może to być także spowodowane jej defektem.

Podczas swoich licznych przygód Aqua zignorowała pewne zasady, praw i norm społecznych. Najczęstsze popełnione zbrodnie to prowadzenie (lub latanie) pod wpływem.

Nadużywanie różnych substancji

Jest to najprawdopodobniej spowodowane jej wysoką inteligencją i traumatyczną przeszłością. Aqua wiele razy wyjaśnia że najlepszą metodą radzenia sobie z okropnymi wydarzeniami i ich skutkami to "nie myśleć o tym".

Relacje

Sally

Lubią się.

Steven

Aqua i Steven mają silną więź, choć ich związek jest napięty z powodu cynizmu Aqua, alkoholizmu oraz braku konwencjonalnej moralności.

TBA

Klejnot

Wygląd Opis
AquaGemVol.3.png

Klejnot Akwamaryn znajduje się wysoko na jej czole, ma kształt odwróconej łzy, jest koloru błękitnego i nie posiada fasety. Akwamaryn (łac. aqua marina - "woda morska") – minerał o kolorze błękitnym lub niebieskozielonym, kamień szlachetny, będący przezroczystą odmianą berylu. Cechą charakterystyczną jest jego wygląd na tle niemetalicznej powierzchni - w zależności od ustawienia kryształu może być niebieski lub bezbarwny. Akwamaryny są kamieniami odwagi, uspokajają umysł, przeciwdziałają niepożądanym wpływom, pomaga doprowadzić niedokończone sprawy do zamknięcia. Są kamieniami urodzinowymi osób urodzonych w marcu.

Ciekawostki

  • Akwamaryn dołączyła do Kryształowych klejnotów przed Perłą.
  • Jak na klejnot ery I ma bardzo nowoczesny sprzęt który sam stworzyła.
  • Charakter i wygląd Akwamaryn jest wzorowany na Ricku Sanchezie z serialu "Rick and Morty"

Galeria