Akwamaryn
Akwamaryn.png
Rasa Klejnot
Płeć Woli być nazywana kobietą
Kamień Akwamaryn
Typ klejnotu Beryl
Broń Hydrokineza
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Kryształowe klejnoty
Zajęcie Obrona Ziemi
Przyjaciele Kryształowe klejnoty
Wrogowie Diamenty

Akwamaryn— OC użytkowniczki Majkaszyd.

Charakter

Jest niezwykle łagodnym i opanowanym klejnotem. Każdy dzięki jej dobroci i miłości może na nią liczyć. Czasem jednak kiedy ktoś zagraża jej przyjaciołom staje się tak agresywna, że bije z całych sił.

Wygląd

Akwamaryn ma ciemno-niebieskie włosy z jaśniejszym, ciemno-niebieskim pasemkiem. Ma niebieską bluzkę z ciemno-zielono-modrą gwiazdką. Posiada jasno-turkusowe gogle. Ma akwamarynową skórę. Spódnica jest tego samego koloru co gwiazdka na jej koszuli. Nosi jeszcze ciemno-niebieskie buty.

Historia

Akwamaryn urodziła się na Homeworld. Miała służyć Niebieskiemu Diamentowi, ale uciekła gdy się dowiedziała, że jest niepotrzebna i chcieli ją rozbić. Gdy dotarła na Ziemię zauważyła ją Ametyst, która zaprowadziła ją do domku na plaży. Od razu zaprzyjaźniła się ze wszystkimi klejnotami. Zamieszkała w kuchni i robiła dla Stevena bezinteresownie posiłki. Parę miesięcy później powiedziała wszystkim klejnotom, że nie chce im zawadzać więc poleciała w kosmos i wróciła dopiero po 11 latach. Klejnoty ją mocno przytuliły i teraz Akwamaryn mieszka tam gdzie kiedyś, czyli w kuchni.

Moce

Akwamaryn włada hydrokinezą, tak jak Lapis. Umie robić z wody np.

  • Bicz wodny,
  • Wodne konstrukcje,
  • Miecze wodne.

Ciekawostki

  • Uwielbia pić wszelkie rodzaje picia.
  • Umie chodzić po wodzie.
  • Zna język hiszpański.
  • Gdy się dowiedziała, że chcą ją rozbić, chciała zatopić Homeworld (nie napisano tego w historii)  ale jednak się wycofała, gdyż nie chciała pozbawić innych klejnotów domu.