Agat
Przezwiska Transwestyta(Octavia)
Rasa Klejnot(fuzja)
Płeć Tak naprawdę jest nieokreślona
Kamień Agat pasiasty
Typ klejnotu Agat
Broń Topór na łańcuchu
Status Nieaktywny(po odcinku 7)
Przyjaciele Octavia, Fioletowa Perła

Agat - fuzja Cymofan i Koral. Pojawiła się w 7 odcinku serii "Gdzieś gdzie zajdzie Słońce". Obecnie jest nieaktywna.

Wygląd

Jest wzrostu Sardonyks (SU). Ma dwie pary oczu ze spłaszczonymi źrenicami, w tym dodatkowo jedno na czole. Są one w odcieniach- prawe górne czerwone, prawe dolne brązowe, lewe górne żółte, lewe dolne pomarańczowe a to na czole ma pasiastą tęczówkę we wszystkich czterech kolorach powyżej. Cera fuzji jest pomarańczowa w czerwono-żółte pręgi. Co ciekawe posiada dwie pary rąk z tą różnicą, że jedna jest toporem z naroślą. Ma proste, bujne włosy (podobne do Jaspis) w kolorze brązowym. Jest umięśnionej postury. Jej ciekawą częścią wyglądu jest kozia bródka i czerwone kobiece usta. Nosi poszarpany czarny kombinezon z dekoltem w kształcie litery "V", z nieregularnym otworem na klejnot. Ma też brązowe kozaki na obcasie.

Osobowość

Jest bardzo mieszany. Zwraca się do wszystkich kobiecymi zwrotami typu "kochana", "skarbie". Bardzo chce pomagać, pokazać że jest pożyteczny. Jest bardzo egoistyczną, lekkomyślną i dzielną fuzją. Niestety kiedy komuś nie pasuje jego postawa zamienia się w bestie niszczącą wszystko na swojej drodze.

Zdolności

  • Bańkowanie - bańka ma dość ciekawą barwę. Jest ona w czerwono-brązowo-żółto-pomarańczowe pasy.
  • Przywoływanie broni - z racji tej że w fuzję wchodzi Koral zamiast dolnej lewej ręki ma wielki brązowy topór z naroślą. W połączeniu z kiścieniem Cymofan daje to topór z łańcuchem.
  • Naładowana szarża
  • Widzenie w ciemności
  • Chodzenie po wodzie
  • Lewitacja
  • Hipnotyzujący śpiew

Ciekawostki

  • Octavia nazwała go transwestytą.
  • Podczas łączenia przez ułamek sekundy ręka Korala jest normalna.
  • Nie wie, czy wyrażać się o sobie jako o kobiecie czy mężczyźnie.