Achroit (by Bialuuu) - gemsona użytkownika Bialuuu 

Achroit
Achroitenew.png
Achroit
Przezwiska Moja pani (jej klejnoty)
Rasa Klejnot
Płeć Brak
Kamień Achroit
Typ klejnotu Turmalin
Broń Miecz świetlny
Status Aktywna/y
Drużyna/Przynależność Biały Diament
Zajęcie Wypełnianie rozkazów Białego Diamentu
Przyjaciele Dwie perły, szafir i jej straż
Wrogowie Nowe Kryształowe Klejnoty (szczególnie Arbuzowa)

Wygląd

Ma krótkie, białe postawione włosy. Nosi szary uniform z symbolami Białego Diamentu oraz dekoltem w kształcie litery V z białym rombem. Nosi czarną pelerynę, jasnoszare spodnie z czarnymi butami. Jej klejnot znajduje się na głowie.

Charakter

Jest bezwględnie lojalna wobec Białego Diamentu i nienawidzi gdy jakiś klejnot kwestionuje jej autorytet i sprzeciwia się jej rozkazom. Nienawidzi Nowych Kryształowych Klejnotów i cieszyła się, że je pokonała. Najbardziej nienawidzi Arbuzowej, ponieważ się zbuntowała i przed rebelią była jej konkurencją w rankingu Turmalinów i była zazdrosna.

Postać

Przed rebelią była drugim najlepszym strategiem i generałem. Po rebelii zajęła miejsce Arbuzowej i jest obecnie najlepsza. Posiada pięć statków : H.E-Justice, H.E- Light, H.E-Destroyer, H.E-Discovery i H.E-Achroite. Biały Diament wysłała ją wraz z Azuryt, Cytryn i Heliodor na misję pobrania danych z Pałacu Fuksjowej Diament, ale za to przyniosła jej Nowe Kryształowe Klejnoty. Za to dostała drugą perłę. Obecnie odpoczywa w swojej bazie na planecie Clavia 7.

Umiejętności

Achroit posiada standardowe umiejętności klejnotu takie jak : bańkowanie, regeneracja itp.

Umiejętności specjalne

  • Manipulacja światła - potrafi manipulować światłem i uformować z niego co chce. Potrafi zamienić je nawet w twarde światło.
  • Tworzenie hologramów
  • Manipulacja energii
  • Manipulacja wiatru
  • Wystrzeliwanie pocisków z miecza świetlnego

Ciekawostki

  • Najlepiej czuje się w swoich statkach
  • Posiada dwie perły, szafir, własną straż i pięć statków.

Galeria