Ałunit
Wiecznafuzja.png

Rasa klejnot / fuzja / mutant
Płeć nie ma nic przeciwko nazywaniu jej kobietą
Kamień stopione ze sobą: Perła, Szmaragd i Topaz
Status aktywna
Drużyna/Przynależność banda Prasiolit
Zajęcie Bycie "Poszukiwaczem"
Przyjaciele Prasiolit

Hessonit Fioletowa Cyrkonia

Ałunit - wieczna fuzja, członkini bandy Prasiolit, poszukiwacz.

Wygląd

Ałunit jest o głowę wyższa od Prasiolit. Ma szczupłą sylwetkę i pistacjową skórę w niebiesko-różowo-żółte plamki. Oprócz tego widoczną drugą parę rąk.

Cechą charakterystyczną Ałunit jest pięcioro oczu podkreślonych czarną kredką. Usta postaci są pełne, w tym samym kolorze, co skóra. Klejnot ma specyficzny styl uczesania - większą część włosów zaczesuje na lewo, tworząc przedziałek po boku głowy. Część po lewej jest całkowicie biała, natomiast ta po prawej szara z jednym ciemniejszym pasmem.

Ałunit ubiera sukienkę z dłuższym, przypominającym romb tyłem. W tali znajduje się niewielki pasek, natomiast góra ma kolor ciemnozielony z kilkoma fragmentami ciemniejszego materiału. Dół odznacza się sporą ilością kolorów. Rękawy sukienki są odrobinę jaśniejsze niż góra, poza tym są długie i ich białe zakończenia także posiadają kształt rombu.

Klejnot nosi także buty nie do pary, oraz szare skarpety w paski.

Charakter

TBA

Broń

Broń Ałunit - kusza

Bronią Ałunit jest kusza powstała w wyniku połączenia broni klejnotów ją tworzących.

Jej kolorystyka nie odbiega od ubarwienia samej Ałunit.

Klejnot wykorzystuje ją głównie do walki, jednak może mu ona również służyć do śledzenia ofiar. Posiada ona zestaw strzał dostosowanych do tego zadania.

Klejnot

Klejnotem Ałunit jest stop perły, szmaragdu i topazu o nieregularnym kształcie, bez fasety.

Ma on kolory: jasnozielony, żółty i różowy.

Znajduje się nad dekoltem.

Umiejętności

Podstawowe

Tak jak każdy klejnot, Ałunit potrafi zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i cofać się do formy klejnotu, by uleczyć obrażenia.

Własne

TBA

Historia

Początki

O wydarzeniach z życia Ałunit sprzed dołączenia do bandy Prasiolit niewiele wiadomo. Pewne jest, że powstała na Homeworld w czasach rebelii.

Najprawdopodobniej stało się to podczas testów wytrzymałości poszczególnych typów klejnotów.

Wiemy również, że wówczas trzy klejnoty - Perła, Szmaragd i Topaz stopiły się ze sobą tworząc ją - Ałunit.

Spotkanie Prasiolit

TBA

Zajęcia

W bandzie Ałunit zajmuje ważną pozycję - Poszukiwacza.

Jej zadania skupiają się na odnajdywaniu samotnych i słabych klejnotów oraz informowaniu o nich resztę bandy. Co więcej wstępnie ocenia, czy przedsięwzięcie jest opłacalne - np. czy w okolicy nie znajdują się zbędni świadkowie.

Oprócz tego zajmuje się także sprawdzaniem klejnotów. Śledzi te klejnoty i upewnia się, że są one godne zaufania.

Ze względu na swoje zadania bardzo rzadko przebywa z resztą bandy.

Relacje

Prasiolit

TBA

Hessonit

TBA

Fioletowa Cyrkonia

TBA

Kawowa Perła

TBA

Reszta bandy

TBA

Serycyt

TBA

Chuda Rose Quartz

TBA

Dioptaz

TBA

Klasyfikacja

Ałunit trudno zaklasyfikować do konkretnego rodzaju klejnotu. Tak naprawdę nie jest ani fuzją, ani klejnotem, ani mutantem.

Ponieważ jednak swoim zachowaniem prawie nie różni się od zwyczajnego klejnotu, tak też najczęściej ją nazywają.

Ciekawostki

  • Nazwa klejnotu Ałunit w żaden sposób właściwie nie jest powiązana z klejnotem - nie zgadza się nawet kolorystyka,
  • Najprawdopodobniej nie pamięta kim były klejnoty, które ją tworzą,
  • Szmaragd, Perła i Topaz z pewnością sprzeciwiły się w jakiś sposób Diamentom, ale nie wiadomo, czy walczyły po stronie rebelii,
  • Jej broń jest połączeniem broni klejnotów, które ją tworzą.
    • Dokładniej mówiąc połączeniem kosy, strzały oraz bicza